Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz

NÁVOD

 

Hrad Tabriz - Rytířova první mise

Na počátku se ocitáte ve vězení. Jeden roh Vaší cely se hlásí popiskem - je to slabá zeď, tak na ni zatlačte a až ji prorazíte, sklepním traktem dorazíte ke spícímu rytíři. Pošlete ho pěstí do Morfeova království, vezměte si ze stolu klíč a nějaké ty potraviny. Odemkněte si dveře a na konci chodby seskákejte opět do vodou polozatopené oblasti. Zanedlouho spatříte mrtvého vojáka, klíč, meč a pochodeň. Klíč a meč si vemte a zabijte dotěrné sklepní potvůrky. Na konci u mříže se dejte vlevo nahoru, otevřte si dveře a zabijte svého prvního vážnějšího nepřítele. V případě potřeby se najezte a výtahem se dostanete o úroveň níž. Po zabití třech potvůrech se dostanete na schodiště. Na něm bude spát rytíř. Hezky pomalým krokem se přibližte a pomocí svého meče dopřejte rytíři místo spánku klidného spánek věčný. Na rozcestí se dejte vlevo, zabijte rytíře, získáte klíč. Pokračujte dál vpravo, a ze dvou dveří si napřed otevřete ty vpravo, dole Vás čeká rytíř s EUU. (elixír úplného uzdravení). Pak otevřte levé dveře. Čeká Vás první hromadná bitka - se čtyřmi rytíři. Až je zvládnete, vyjeďte v domě výtahem do výše ochozu a pákou si otevřte bránu. Na prostranství se dejte vpravo dozadu, vezměte louč, zapalte ji a vlevo podpalte hořlavou bednu. Na schodišti jděte napřed vzhůru a od neochotných rytířů si vymlaťte klíč. S ním se vraťte k zamčeným dveřím dole, kde si vezměte elixír 500. Nahoře otevřte dveře a vydejte se aktivovat první polovinu padacího mostu (v témže patře). Pak dolů po schodišti, zabijte rytíře a kousíček se vraťte do zbrojnice - v truhlách je nějaké to pití a k mání jsou i 2 štíty. Venku pokračujte dál za prostor s padacím mostem, a na křižovatce se dejte nejprve vpravo - jeden z nešikovně vyzbrojených rytířů má elixír. Nu a teď doleva, nahoře Vás čeká druhá páka, která spustí most úplně. Takže se k němu vraťte a přejděte ho. Mříž se za Vámi hned zavře. Teď jděte vlevo do příbytku, kde pozabíjejte všechny, kdož by Vám chtěli klást odpor, dole si všimněte dveří, které jsou zaházeny bednami (je na ně potřeba zámek věže). Úplně dole Vás čeká past a za ní elixír síly. Doporučuji uložit hru. S elixírem se vraťte k zavřené mříži a vydejte se rovně. Objeví se mocný Rytíř Chaosu. Tak si upravte zdraví, posilněte se silovým elixírem, uložte hru a jděte mu nařezat. Až mu uberete 200 životů, zmizí a otevřou se za ním vrata. Zabijte oba strážné a s klíčem od věže se VRAŤTE do levého příbytku, kde jsme rozbili bedny, které maskovaly dveře. Za nimi je lehké brnění. Teď už nic nebrání postupu v rámci věže. Až uvidíte zmetka Ragnara, jak spouští páku a utíká, vezměte meč a hoďte ho. Deaktivujete tak past. Meč seberte a pokračujte o něco výše. Až dorazíte ke stolu s lebkou, vemte ji a opět ji hoďte do průchodu před Vámi, deaktivujete tak poslední past a čeká Vás souboj se zrádným Ragnarem. Má zvláštní styl boje - takové škubavé přískoky. Až jej zabijtete, nezapomeňte naproti mříži si v truhle vzít elixír 500. Čistím systém, nahrávám...

Ruiny Marakambdy - Amazončina první mise

V první fázi hry se držte levé zdi. Zabijte skřeta a když se budete chtít od zdi odpoutat, leda dovnitř pyramidy zhruba o půl patra níže, nebo naopak po schodech na její vrchol. Běžte tedy do první pyramidy a aktivujte tlačítko, běžte zpět a přidržujíce se levé zdi dorazíte na křižovatku, běžte vlevo, nahoru po schodech, zabijte skřeta a vezměte si jeho elixír s 500 životy. Vraťte se (nejrychleji po šikmém okraji kluzmo) a běžte dále. Aktivujte druhé tlačítko a opět vylezte z pyramidy kudy jste přišli. Na křižovatce dejte velký pozor - jsou tam dva ve sloupech nainstalované samostříly a jediný jejich zásach je pro Vás smrtelný. O kus dále aktivujte 3. tlačítko, o kus dále jděte na vrch pyramidy, je oproti zbylým třem separátní, naproti této pyramidě je jakýsi chrám. Na další, již bezpečné křižovatce, jděte opět vlevo a aktivujte poslední tlačítko. Pozor, ve zdi jsou aktivní čepele, takže si načasujte sprint ven. Nyní je aktvní vchod do komplexu hned na křižovatce. Jděte jím vpravo, přeběhněte most, zabijte skřeta, jděte vlevo, na křižovatce přímo a na další vlevo, seberte toulec. Vyjděte na okraj u vody s mostem a po pilířích si doskákejte pro luk v tajné chodbě. Nyní vlezte do vody a pod mostem je vlez do jeskynních prostor. V jeskyni u dvou pilířů si dejte pozor na část propadnuvší se podlahy. V prostorách, kde se na Vás z podlahy vysoukají 2 mumie, jsou schody do jedné z pyramid, je tam 150ti bodový elixír, jinak nic. Až Vaše putování přeruší animace, dejte se okolo nádrže levou cestou. Nahoře aktivujte polovinu vodního mechanismu, na křižovatce zabijte 2 skřety a dejte se vpravo (cesty rovně a vlevo se slučují a vedou ven z komplexu). Dejte si pozor na plameny a o kousíček dále dejte za vyučenoum jeho klíčem otevřte dveře a aktivujte druhou polovinu mechanismu. Vyskočte na deelektrifikovanou loučku a z okraje skočte pro klíč a pak dolů do vody. Vylezte z nádrže a jděte vlevo. Přes relativně početnou skupinku mumií se dostanete až k mostu, ten rychle přeběhněte, a až budete opět v kamenných prostorách, tak rozbijte jakési víko rakve, uvolníte tak zlé síly. Na hřbitově pozabíjejte všechny kostry a stiskněte obě páky, vraťte se do nově otevřených prostor, ocitnete se opět v jeskyni. Až se proderete do prostor se třemi pilíři a dvěma mumiemi, nebojte se vlka nic, a skočte do díry, v jejím pokračování najdete EUU. Ze dveří se dejte vlevo a hned vpravo (vlevo půjdeme později). Dostanete se na čerstvý vzduch a u mříže vejděte do útrob stavby. Až uvidíte na podstavci klíč a kopí, bedlivě si prohlédněte sloupy poblíž - obsahují 2 samostříly, tak se pro oba artefakty vydejte tak, aby jste neschytali žádnou střelu. S klíčem se vraťte do jeskyně do druhé části traktu, který se větví za propastí s EUU. Zabijte 2 mumie, pokud jste tak neučinili dříve, odemkněte si a vystoupejte po schodech. Po animaci zabijte růžového démona a seberte knihu. Mise je u konce.

Město Kashgar - Barbarova první mise

Začínáte v pusté oblasti, obklopeni skalami. V ruce máte jen Meč Chaosu. Už teď máte možnost vyzkoušet si některé možnosti s obouručním mečem. Na první speciální útok si budete muset počkat až do 5. úrovně. Po chvíli svižného běhu narazíte na most, jděte po levé straně a utkejte se s první nepřítelem (jsou tam dva). (Nemusíte na most, můžete jít brodem řeky, cestou narazíte na pavouky, luk, šípy a elixír s 500 životy. Vyjdete u tlačítka, viz. dále.) Za mostem jsou opět 2 skřeti. Po levé straně vyšplhejte na výčnělek a poté stiskněte "tlačítko". Otevřou se Vám dveře a pokud půjdete neustále rovně, narazíte na jednoho skřeta a zavřené dveře, tedy tudy ne. Po pravé straně jsou skalní výčnělky, vylezte na ně. Na vyvýšenině jděte přes vrata, nikoliv střechou dolů. Cesta dál je dosti intuitivní. V Kashgaru platí jedno pravidlo: Pokud uvidíte dveře či zátaras sbitý z prken (jakási překližka) jde na 1 či více úderů rozbít a pokud ne, rozbije ji nepřítel z druhé strany. V jedom momentě je potřeba překližku rozbít třemi až pěti údery meče. Až uvidíte totem, tak napravo máte "okno", kterým se k němu dostanete, pak si stoupněte před něj a povalte ho - klávesa pro používání předmětů. Narazíte na páreček koster, dají se "snadno" zabít, dělají často útok, po kterém když zaútočíte, nebudou moci se bránit, ale pozor, pokud budete přímo před nimi, mohou udělat jiný útok a hezky Vám pošimrat oblast ledvin. V jedné místnosti naleznete "Zrezivělý klíč". Ten je od jedněch vrat nedaleko, za nimiž je páka k otevření "kamenných" dveří. Dostanete se do místnosti se 4 tlačítky, zmačkněte je (rychle, ta past klesá sice pomalu, ale pak neočekávaně spadne). Pak jděte dál - vlevo je u mříže, přes kterou vidíte do oblasti, kde už jste byli, elixír. Dále dejte pozor, budou se na Vás valit koule, tedy si vytipujte dobré místo k úkrytu. Po levé straně je úkryt (při druhé kouli), kde je kostra, ale také Sekera Zatmění. O kus dál se dostanete do pasti - zavře se za Vámi vchod a budete muset sejmout několik koster. Až tak učiníte, otevře se výklenek s tlačítkem, které stiskněte. Nově vzniklým průchodem se dostanete až ke Stonehenge, kde končí mise.

Osada Khazel Zalam - Trpaslíkova první mise

Projděte vodním tokem a po pevnině až do města, kde spatříte pravé boží dopuštění. Dejte se pravým schodišťátkem, protože tak můžete zaútočit na skřeta ze zálohy. Vyběhněte půlpatro, zabijte dalšího skřeta a ve čtvercové místnosti jděte do otevřivších se dveří. (Na proti nim je místnost s potravinami a naproti vchodu, kterým jste přišli, jsou zamčené dveře, ke kterým půjdeme hledat klíč. Má ho skřet, takže ho zabijte. Po otevření dveří prošmejděte co se dá, všimněte si dveří od skladu na zámek. Přeskočte díru, ve velké místnosti s propastí se dejte vlevo, a čeká Vás první těžší souboj s velkým skřetem. Až ho zabijete, nezapomeňte se podívat do míst, odkud se na Vás vyřítil (za dřevěnou hradbou), je tam klíč ke dveřím od skladu. Přesto tento areál ještě neopouštějte, stiskněte symboly na zdi v pořadí: PRAVÝ, LEVÝ, PROSTŘEDNÍ. V otevřené tajné chodbě si dejte pozor na vystřelující se šípy, pro všechny případy si uložte hru. Ve velké tajné místnosti pozabíjejte pavouky a vezměte štít. Vraťte se ke dveřím zbrojnice, kde pozabíjejte pavouky a vemte vše, co považujete za důležité - elixír s 500 životy především. Nyní otevřete dveře ve velké místnosti s propastí. Jděte dál a až se Vám začne významně chvět obraz, zastavte, protože před Vámi se propadne podlaha. Dále v místnosti, kde se popasujete s velkým skřetem, přeskákejte s rozběhem a odrazem na doraz pevniny po dřevěných mostcích a deaktivujte pákou dřevěné zátarasy. Vraťte se a pokud jste nespadli dolů chybnými skoky, dopřejte si (v místnstoti s Vámi zabitým velkým skřetem) komfortní jízdu výtahem. Porozhlédněte se dole a komplex opusťte dříve otevřenými dveřmi. Dále je cesta intuitivní a jednoduchá. Na první křižovatce vlevo je nějaké to papání a zbraň, vpravo je cesta dál. Na polorozpadlém kamenném mostě věnujte intenzivní péči skřetovi s EUU a pak si podejte jeho většího kolegu. V jakési hale na Vás čeká první velký protivník s velkou silou a s velmi malou zbraní. Kdyby nastaly komplikace, uložte hru. V místnosti s velkým skřetem, který má EUU, jděte za trůn a aktivujte tlačítkem dveře. O kus dále čeká trojbřitvá past. Pomaličku se přibližujte a až břity prosviští, sprintem běžte na druhý konec místnosti. V knihovně si vemte vše potřebné, co najdete, a falešnou knihou vysoukejte z regálu klíč ke dveřím, za nimi čeká pár skřetů a po vyšplhání ke dvěma tlačítkům si otevřte tajnou studovnu, kde vemte příšlušný svazek knihy hlásící se popiskem. To je konec kola.

Pevnost Tel Halaf

Tady je to jednoduché, musíte jít spodem i horem, tedy i po hradbách. Vždy zahněte do prostor hradu a až projdete do prvního patra a zase zpět na zem, kousek se vraťte, ať vidíte, co jste na zemi zmeškali v momentě, kdy jste byli na hradbách. Dávejte pozor na velké skřety, mají otrávené meče a to dost bolí. Je vhodné se jim věnovat a v případě otravy si vzít pitíčko. Jeden z velkých skřetů střeží průchod na vnější okruh pevnosti. Jděte po hradbách a v jednom momentě dorazíte k nižší zdi po Vaší levici. Vyšplhejte vzhůru a uvidíte Klíč ke komnatě vévody, který vemte. Pak sejděte z hradeb úplně dolů, tam hledejte vchod. Až vstoupíte, na uvítanou tu budou dva skřeti. Jděte úplně nahoru, naproti dveřím k Vévodově ložnici je v truhle EUU. Pak se dostaňte do vévodovy ložnice. Nalevo od vchodu je páka, ta otevírá dveře do tajných komnat. Po ochozu se dostanete až k zemřivšímu rytíři, dá Vám klíč. Pokračujte do stoky a za otevřenou mříží je konec kola.

Doly v Kelbegenu

Opět se začíná v pusté oblasti, kde na Vás hned na začátku čeká kulaté překvapení. Za mostem je to podobné, poznáte to podle toho příjemného zvuku. Pžejdete most a vyjdete velké schody nahoru a pak pozor! Tento most se zřítí pod nohama, tedy musíte včas skočit a zároveň už být připraven k boji se skřetem (s pitím). Pak rychle utíkejte přes most, také se zřítí (beze skoku). Sejměte velkého skřeta a po cestě seberte nějaké potraviny, pokud je třeba. Dostanete se na "dvůr", kde nalevo je místo, kam musíte dát 3 drahokamy. A ty musíme najít, nejdříve půjdeme chodbou nalevo (nejrobustnější vchod). Jsou tam 2 vchody. Jdeme nalevo. Pozor! Most spadne! Svezeme se dolů a půjdeme pak tou delší chodbou. Dojdete až k prostranství s lučištníkem,zabijte ho a o něco níže přeskočte propast a jděte zas dál. Sejměte 3 pavouky a půjdete napravo dolů. Bude tam zelený drahokam a pár malých potvůrek. Pak vylezte nahoru v podstatě po střechách příbytků malých potvor. Nahoře bude pár skřetů (s klíčem). Vyjděte ven, na nádvoří seberte pití a zas jeďte nahoru. Teď jděte zas tou druhou chodbou toho robustního vchodu. Tam Vám ten modrý drahokam sežere malý parchant, nebude to sranda, bude se držet velkých skřetů. Od těch si vezmete drahokam a klíč. Dveře jsou tam, kde jste začínali (pod postavou v intru). Pak sejměte skřeta a vyjděte vesele prostředním vchodem, tedy v tom posledním bude 3. drahokam. Sjeďte dolů, sejměte pavouky a jděte dál. Přeskočte mostní zbytky. Na druhém mostě skok nelze provést, musíte jít nalevo a po stěcnách skal. Když vylezete nahoru na most, tak pod druhým krajem mostu, než jste vylézali, je pití. Jděte dál, najdete červený drahokam a sejměte 3 skřety, napravo je východ (musíte vylézt). Pak rovně a rozbijte dřevěnou překližku. Je tam kosa, a Sablazo. A pak zas na nádvoří. Poté už jen nacpat do stěn drahokamy, sjet dolů, sejmout Trolla a máte vystaráno. Ještě si cestou dejte pozor na balvany. Po krátké procházce po skalách seskočte do díry, podívejte se na fresku a mise je hotova.

Ephyrské hrobky

Začněte tak, že vylezete nahoru do okna. Pak jděte dál,otevřte si dveře. Venku budou 2 malí skřeti a jeden velký. Jděte po jakémsi prostranství, až narazíte na lučištníka v okně. Jdětě do budovy a nalevo je vchod, v místnosti je děravá podlaha, tam skočte, sejměte skřety, v budově vemte mapu a klíč. Jděte zpět dolů a po zabití skřeta budete opět na začátku. Jděte ke dřevěným dveřím. Jděte nalevo, tam je pár koster, rozbijte tam zeď, je tam medailon duchů. V druhých taj. dveřích je 1000 pití a hadí kladivo. V centrální místnosti, z níž vedou 3 cesty, kde byly kostry, je jiný východ, vede do dalšího traktu. Bude tam kostra-lučištnice, zabijte ji. Dále jděte k polorozpadlé dřevěné podlaze. Po jejím zdolání vemte EUU (elixír úplného uzdravení) a klíč od hřbitova. Pak se vraťte a jděte doprava. Sejděte dolů, tam je elixír síly a pár zombie-rytířů. Pak prolezte oknem u vchodu. Pak projděte 2 místnosti, v druhé je zas okno. Jděte na hřbitov. Sejměte kostry, otevře se hlavní hrobka. Tam je ohnivá kostra, pak ale nechoďte pryč! Kostra má Štít krále který má velkou výdrž. Pak seberte "Věstonickou Venuši". Jděte ven z hrobky a po schodech nahoru. Sejměte kostry a jděte do budovy nalevo. Tam bude opět pár koster a nakonec se Vám otevře vchod, tam hezky za monument dejte "venuši", aby se Vám otevřel vchod vedle vchodu z venčí. Vraťte se a po pravé straně jsou schody nahoru. Tam jsou 2 páky, které Vám otevřou další dveře. Vraťte se k soše a po stranách místnosti jsou dveře. Projděte jimi a pokračujte dále. Pak narazíte na výklenek (vchod do středověké kanalizace, že by?). Nechcete-li chodit do kanalizace, budete si muset cestu zajistit vystřeleným šípem přesně do tlačítka, které je vidět krz mříž. Jděte dále, zabte pár koster a dalším výklenkem ven. Musíte zabít kamenného obra a vzít Meč Královny, abyste dokončili misi.

Ostrov Karum

Po úvodním chození se v rámci hradu vydejte jak nalevo, tak napravo a neopomeňte žádný ochoz - viz. ptačí perspektiva. V rámci pravé cesty je možno se dostat po trámech do místnosti s krbem a pro rytířovo brnění. V rámci levé cesty se lze dostat do místnůstky s EUU a dále do místnosti se dvěma zbraněmi pro Amazonku. Doporučuji projít oboje, už jen pro zvýšení bojových schopností. Až budete na jakémsi nádvoří s dvěma kostrami, prošmejděte co se dá, měli byste najít 2 elixíry s hodnotou 1000. Pak sklouzněte úzkým otvorem (máte na výběr ze čtyř). Je tam hodně místností, pročistěte to, uvidíte lávu. 2x zatáhnout za páku a sejděte dolů a poslechněte si dojemný příbeh. Pak rovně a po prave straně je cesta do podzemí. Po cestě je tajná místnost s náremkem . Pak boj ve vodě, vzít klíč od vězení. Otevřou se nové dveře. Tak se vrátíte ke dveřím. Točitými schody do 2. patra, je tam páka k dveřím. Jděte déle a nahoru. Dostanete se do mistnosti se 2 rytíři-zrádci s hadími meči. Pak seskočte dolů ze zábradlí. Bude tam čekát jeden z Minotaurů (s klíčem od věže) Pak se vraťte a jděte dál ke dveřím s pákou. Dostanete se k dalšímu schodišti. POZOR - jsou to 2 schodiště s rozmezím "půl patra"... Jděte tím schodištěm, z něhož vedou haldy odboček! Jděte nahoru a dostanete se ke dveřím věže. Vylezte nahoru, bude tam na Vás čekat jakýsi růžovoučký démon a poté hlavní boss na ostrově Karum - Rudý ďábel. Na něj musíte opatrně, vždy, když Vás někde pošimrá, trošku se uzdraví, podobně je tomu tak,když se mu trefíte do štítu. Zde je dobré použít účinnou zbraň. Meč královny má stejný účinek, zasáhnete-li ho, uzdravíte se.

Nejebská oáza

Na začátku se ocitnete v prostředí, které připomíná arabský svět. Můžete jít nalevo, zde naleznete jen sudy a sem tam nějaké to papání. Tedy cesta napravo bude asi lepší volbou. Projděte bazénkem, cestou pokoste pár skřetů a jděte po schodech dolů. Po levé straně uvidíte vchod ke golemovi, ale chybí Vám klíč, tedy jděte doprava. Jděte dále a pak vyšplhejte na zdivo, je tam poškozený sloup a tak můžete proklouznout. Teď můžete jít rovně nebo doprava. Jděte rovně, cestou budete muset sejmout pár bojechtivých skřetů. První vrata po vyběhnutí schodů Vás dovedou na začátek, tedy tudy ne, jděte vlevo a posléze opět vlevo, je zde zámek Atysi a poškozený sloup, za ním pitíčko. Jděte cestou s poškozeným sloupem a po otevření mříže jste ve venkovních lázních. Zdejší golem má klíč od dveří. Z lázní se nejrychleji dostanete ke golemským dveřím otevřením té brány, za níž vedou schody dolů. Otevřete tedy golemskou mříž a jděte po schodech dolů, na náměstí, sejměte pár skřetů a pak jděte dál, je tam klíč Jara. Otevřete blízká vrata, sejměte pár mumií a pak jděte tou částí vodní chodby, kterou zahradila vynořujicí se mumie. Na jejím konci jděte po schodech vzhůru, mrkněte na intro a vemte klíč Atysi, musíte ale rychle odemknout mříž, jinak se udusíte. Pak jděte cestou dál, je to intuitivní, dojdete k bráně se zámkem Atysi. Sejměte pár skřetů a probourejte na dvoře falešné zdi. Ta vpravo vede k elixíru moci, ta vlevo mimo vlastní chrám. Je tam jedna kostra, to je hračka, jděte vpravo při skalách, přes to chabě vyhlížející přemostění. Intuitivně po výstupcích skal jděte až k výtahu, ten Vás vyveze ale nahoru, kde jsme už byli. Jděte tedy kolečko ještě jednou a v určité chvíli bude pod skalnatou cestičkou série menších a dolů směřujících skalnatých výstupků. Nakonec projděte jeskyňkou a vyjeďte nahoru výtahem. Zde je 6 tlačítek. Musíte je v jediné správné sekvenci stisknout. Až se Vám to povede, před zavřenými dveřmi vypadne klíč "Lem" Otevřte dveře a odrovnejte obra. Po zamáčknutí všech tlačítek sloupů v pořadí, jako jste to dělali prve, běžte do nově otevřených dveří a v osmihranné místnosti seskákejte po pilířích na úroveň nižšího patra, zabijte Minotaura a až dorazíte ke dveřím do chrámu, tak do nich nechoďte. Běžte napřed vlevo a seberte elixír úplného uzdravení. Vraťte se, vejděte do chrámu, zabijte 4 kostry, proběhněte se po náhrobním kameni. Popudíte si tím Čertíka, tak ho zklidněte mírnými donucovacími prostředky. Konec mise.

Al Farumský chrám

Začínáte v nějakém malém chrámu. Po cestě vylezete nahoru ke kamennému městu.Je zde hodně malých a velkých skřetů a později i "hadích" mužů. Jako první věc musíte získat přístup do chrámu. Na bocích chrámu (dominanta hl. dvora) jsou dva oltáře, jeden pro Oheň a druhý pro Vodu. Hned u vchodu do města jsou vstupy do místnosti s posvátným Ohňěm a posvátnou Vodou (každý na jiné straně). Dále jsou jakési malé příbytky, tyčící se do výše prvních pater. Podívejte se tam, občas se tam mihne skřet a pití a v jedom je u misky s ohněm i lahev, tu vemte. V určitém momentě narazíte na příkop, za nímž je krytý prostor hájený celkem 4mi skřety a rozdělený dvěma mřížemi. Je tu i tajná chodba. V levé části kryté a příkopem oddělené části jsou louče, kterými pak přenesete Oheň. To všechno vemte a dejte na oltáře. Tím se otevře vchod do jednoho z chrámů na dvoře (jsou tam Hadí muži). Pak jděte nahoru do chrámu, kde bude spousta můžů s hadími meči a vy se vydejte po schodech nahoru a zde nalevo, na ochozy, odkud na Vás stříleli skřeti-lučištníci. Ve vnitřních prostorách si zatím nevšímejte díry v podlaze a běžte dále, jeden z hadích mužů má EUU. Vraťte se, seskočte do dříve zmiňované jámy dolů, sejměte golema a vemte klíč od krypty. Vraťte se do toho menšího chrámu a pak vchodem po levé straně a najdete vchod do krypty. Jsou tam jen mumie. Než se ale pustíte do podzemních chodeb, vemte si louči a zapalujte louče na zdech, ať vidíte na cestu. Až to vše projdete, tak si pak vezmete jakési žezlo, to Vás bude uzdravovat, ale museli byste čekat opravdu dlouho na plné uzdravení, pokud je vaše zdraví mizerné. Pak se vraťte zpět a dejte žezlo do stojanu před hl. chrámem. Cestou ho alenepouštějte z ruky, jinak se vrátí na svou původní pozici a vy se pro něj budete muset vrátit! Otevře se vchod do chrámu. Stiskněte zelený kámen ve středu a pak zabijte 2 hadí muže. Jděte nahoru a seberte druhý drahokam, který pak dáte na druhou stranu chrámu. Otevře se druhý vchod. Dojdete dolů, zabijete hadího muže, který právě provádí koupel a pak hezky na ohnivé kostry. Po jejich zabití klesne vodní hladina, takže jděte do nově vzniklé díry, seberete žlutý klíč. Otevřou se Vám dveře, jděte vodním korytem až narazíte na vyšplhatelné výstupky, přeskočte "vodní tok" a jděte až za nosem až ke chrámu. Zde zlikvidujte 2 golemy a je to konec kola.

Xshathrova kovárna

Začínáte v oblasti, kde je poněkud tepleji a kde je dobré koukat, kam Váš hrdina šlape. Pokud si dáte čelem vzad, najdete lahvinku s 500 životy. Začátek je snadný, sejmout skřety, pak seskočit dolů a po otevření blízkých vrat jít dál. V této misi je více než hojnost nepovinných odboček. Přesto je zde zařadím - minimálně si navýšíte při zabití nepřátel své bojové dovednosti. Za vraty je první odbočka na schodišťátku nepovinná. Jděte dolů a pak zahněte doprava, tam jsou 2 hadí muži (=rytíři-zrádci s hadím mečem) a za propastí jsou 2 tlačítka, ty Vám otevřou dveře. Projděte jimi a dále po schodišti. Uvidíte Korunu, ale dostat se k ní není snadné. Nejdříve se propadnete, musíte sejmout kostru, použít páku a poté rychle běžet zpět na vysouvající se sloup. (Anebo jednodušeji běžet vně sloupořadí, majíce za sebou lávu.) Pak seberte Korunu a skočte na ten můstek z "mezisloupí". Jděte dále nahoru, je možné zahnout doprava (nepovinná zastávka), kde byste se poškádlili s mumiemi a nalezli Ohnivý meč, ten je určen pro Rytíře. Pak se vraťte a opět schodištěm nahoru. Bude tam pár hadích mužů. Ve výběhu je kromě Minotaura hadí muž, ten má klíč od brány do dalšího traktu. Jděte dolů, po pravé straně jsou kostry-lučištnice, (nepovinná zastávka), je zde Ostrý meč pro rytíře a poté směrem dolů 2 hadí muži. Jeden má klíč. Vraťte se a jděte po schodišti o kousek dolů (nepovinná zastávka), jsou tam vrata. Je tam pár koster a hlavně se zde propadá podlaha, tedy hodně opatrnosti. Na konci střelte do tlačítka nad branou a v podzemním traktu poté můžete sebrat Velký ohnivý meč, vhodný pro Barbara. Pak se vraťte točitým schodištěm zpět a jděte do míst, kde jste zabili ty 2 hadí muže. Jděte dolů, přeskočte lávu a použijte páku k otevření brány. Přeskočte lávu a jděte doleva, tam je Minotaurus a jeden hadí muž s klíčem. Pak jděte na druhou stranu nahuru, svezte se výtahem a jděte doprava (nalevo je zamčená zbrojnice). Pak přeskákejte po kamenech, je to těžší, ale zvládnout se to dá. Pobavíte se s 2 zlými Minotaury, nebohým vězňům pomoci však nelze. Otevře se Vám cesta dále, je zatarasena několika velkými džbány. Půjdete nahoru, narazíte na část mostu, pod ním je Elixír moci.Dále na Vás čeká pár ohnivých koster. Půjdete dále a dojdete až k hadímu muži, který má klíč od vězení. Otevřete si tedy dveře a pobavte se opět s několika hadími muži. Po jejich zabití se otevře brána. Po vstupu se objeví 2 růžová překvapení a po jejich zabití se opět otevře další brána, tam budete zas pro změnu bujovat s golemem (má jeden z důležitých Klíčů). Po úspěšném poslání golemka pod kytičky je mise u konce.

Pevnost Shalatuwar

Začínáte po dlouhé době aspoň v "úrodné" zelené oblasti. Velký skřet má klíč, vedle dveří je Bojový meč pro rytíře. Pak jěte cestou dále (budou Vás otravovat 2 skřeti lučíštníci, ty je dobré zabít), také si dejte pozor na kulaté překvapení. Až dojdete nahoru, po pravé straně koukejte po úkrytu. Je tam pro Barbara brnění a Plochý meč. Pak jděte dále, dostanete se dovnitř pevnosti. Vydejte se tou chodbou u terasy. Na konci přelezte překážku a pobavte se se skřety. Jděte nahoru, za tou dírou v podlaze je jen lehké brnění pro Amazonku. Tedy se vydáme po stejném patře dále. Je tam jeden drobek, který má pitíčko a klíč k dveřím v přízemí (hned u vchodu do pevnosti se 2 skřety-lučištníky). Tam na Vás bude čekat malý Minotaurek + ještě pár dalších skřetů a poté, co rozčílíte velitele (s klíčem), tak si to rozdáte i s ním. Pak v prostoru, odkud velitel vyšel, stiskněte páku a vyšplhejte do horní části. Je zde Scimitar, Elixír moci a také ve věži se zvonem EUU. Pak se vraťte a jděte druhým schodištěm ven z tohoto prostoru. Dostanete se do hlavní místnosti a tak jděte k vratům vězení. Na soustavě schodišť si všimněte zamčené mříže. Je zde zbraň pro Amazonku. Dojděte až dolů, jsou tam velká dřevěná vrata, tam je pár masitějších nepřátel, ale jen jeden má klíč. Pak se vraťte a použijte klíč od cel na otevření menších vrat. V prostřední cele je elixír s 1000 životy. V další cele se setkáte se s lordem Kermanem, ale pomoci mu nedokážete. Od skřeta získáte klíč. Jděte dolů, do jeskyně, jsou tam 2 velcí skřeti. Otevřte dveře a jděte. Jste na konci.

Roklina Orlok

V roklině Orlok vládne zima a monitor je třeba ztmavit, abyste neměli bílou obrazovku. V této misi doporučuji se přidržovat nějaké skalní zdi, protože ač mapa není nikterak rozsáhlá, cesta pokrytá sněhem není zrovna orientační bod. Hned na začátku cesty jsou 2 skřeti, dále je ještě pár skřetů, kteří po Vás budou střílet z výšin. Prošmejděte celou lokaci k sehnání je třeba lahvička s 1000 životy či zbraň pro amazonku... Až dorazíte na poměrně rozsáhlé prostranství, kde bude několik skřetů a Troll, tak se vydejte cestou na vyvýšený povrch, avšak pozor, propadne se zem. Pak seskočte dolů a zabijte nepřátele. Pak jděte dál, až se dostanete k jeskyni. Jsou zde schody nahoru, je tam ledový meč pro rytíře, dále Troll a o kus vedle je zdánlivě k ničemu zasněžená plocha, kde je sníh, proražte čelní zeď a můžete si dojít pro elixír síly. Pak se poohlédněte po úzkém vchodu do jakéhosi "středověkého" hradu (páku nedaleko v jeskyni nespouštějte!), kde v prvním patře seberte kouli. Tu dejte na podstavec (je na dvoře u toho velkého pomníku či co to je). Otevřou se postranní dveře. Seberte Klíč a bujujte s ledovým golemem. Pak už jen zabít pár napřátel na cestě z chrámu a projít bránou. Hotovo.

Pevnost Nemrut

Začínáte v jakémsi zasněženém hradu. Jsou zde hlavně vojáci a spousta koster. Vylezte nahoru po skalnatých kvádrech. Zabijte vojáky a otevřte bránu. Vylezte a proběhněte to tam, narazíte na zdánlivě bezvýchodnou lokaci. Za jedněmi zdmi je nepřítel a klíč ležící u východu potřebujete k otevření nedalekých vrat. Tam na nadvoří je pár nepřátel a lučištníci, tedy pozor ne ně. Jsou tam vrata otvírající se pákou, projděte jimi a pak vyjděte nahoru. Zde máte na výběr, levá cesta je slepá a ta druhá vede dále. Jste u jakéhosi komplexu hospodářských budov, ale slepičky, kozičky ani krůtičky nečekejte. V centrálním místě napřed vlezte do budovy a prošmejděte jak levé, tak pravé ochozy maštalí. Pak se dejte po schodech dolů, zabijte strážného a za dveřmi je Minotaurus, se kterým se také můžeme pobavit (nic nemá, je tam jen velký palcát a dvojitý meč). Vyjdeme ven a hned do další maštale. Zabijeme dalšího Minotaura a pak hezky vojáky (s klíčem). Získali jsme klč k nedaleké bráně. Zabijeme 3 rytíře-zrádce (=hadí muže) a získáme klíč do paláce. Dveře zatím neotvírejte a vlezte do okna, uvnitř je v jedné truhle EUU. Nyní běžte do paláce, sejměte 2 hadí muže a pak jděte dále nahoru. U východu je po pravé straně otvor, kudy můžete vlézt do zbrojnice. Jděte na "druhý" most a poté již jen seskočte dolů (využijte okraje zdí), bude zde několik koster a seberte Svatý amulet. Pak opět proběhněte palácem a seskočte na prvním mostě. Seberte Bezbožný amulet a vyjeďte nahoru výtahem. Nyní opět na mostě se dejte vlevo po pilířích k jednomu nekompletnímu sloupu, výtahem dolů, v jedné pasáži opatrně, je tam past - použijte kost na její deaktivai. Seberte super elixír síly. (Máte-li slabší v inventáři, vypijte ho, bude se hodit při zpáteční cestě na rychlejší likvidaci koster. Vyjeďte výtahem nahoru, dojděte na konec mostu, kde umístíte na správné místo ty 2 amulety a otevře se kaple, zde sejmete růžové stvoření a vezmete Opálový klíč - Birr. To je konec mise.

Chrám bohyně Ianny

Začínáte stojící po kolena ve vodě. Po chvíli narazíte na 2 tlečítka, otevře se cesta ke golemovi a pak se otevře cesta podobným způsobem. Pak seskočte dolů a použijte luk k aktivaci velkého tlačítka (můžete rovněž z druhé strany rozbít nad tlačítkem umístěnou fresku). Otevřou se dvoje dveře a ještě jeden vchod. Vylezte opět nahoru a jděte skrz dveře a ihned doleva, na screenu foceno obráceně. Odevzdejte klíč a otevřou se Vám dveře. Vedou opět k dalšímu oltáři, ale zde pozor!! Musíte trefit lebku nad vchodem do kapličky, když jste ješte pod klenbou, jinak je s Vámi amen. Intro Vám ukáže, kam jít. Dále jděte intuitivně, narazíte na 3. oltář. Je ale potřeba mít most, abyste se k němu dostali. Tedy zmáčkněte obě tlačítka a uhánějte vpravo po jakémsi obvodu příchodové cesty. Odevzdejte klíč, a tím rozlítíte hordu nepřátel. Pak jděte intuitivně dále. Dostanete se skoro na začátek, jděte doprava, za Minotaurem (podstatný je náramek, který leží za ním). Pak vyšplhejte nahoru a jděte podobnou cestou jako předtím, teď tam bude nový vchod a hned Vás uvítá další Minotaurus. Poté ale dejte pozor. Musíte si otevřít poslední vchod. Rozmlaťte dřevěnou podpěru a na druhý kámen stoupněte vy. Odevzdejte klíč a jděte zpět, otevřou se dveře. Je tam prodadliště, jděte tam. Budou tam 3 kostry. Je tam pak otvor dolů (za třemi slony). Budete ve vodě, jsou tam 2 tlačítka. Pak vylezte po skále nahoru. Poté se poperte s rytíři, Minotaurem a následmě golemem. Nakonec budete muset bojovat s rytířem Chaosu. Moc se nevzdalujte od něj, vrhá koule, které mají celkem velký účinek, tedy pokud budete blízko, bude používat "regulerní" zbraně. Pak už jen sebrat Iannin meč. Pokud nemáte všechny runy, měli byste se pro ně vrátit, pak jít opět sem a až budou všechny, tak jít do Dal Gurakovy věže. Pokud nebudete mít všechny runy a půjdete k Dal Gurakovi, tak je to pro Vás poslední mise a nedočkáte se "Nejvyššího".

Dal Gurakova věž

Začínáte ve skalnaté oblasti a na dohled máte Dal Gurakovu věž. Nejdříve po cestě potkáte 3 skřety. Pak můžete jít doleva a nebo skočit na druhou stranu a dostat se do jeskyně, kde je místo lávy ta zelená a velmi "nezdravá" hmota. Po přeskakování balvanů budete bojovat s hadími muži, získáte klíč od zbrojnice a později navážete na "běžnou" linii mise. Pokud půjdeme doleva narazíme na skřety (budou na nás střílet lučištníci z protějších skal), dále narazíte na dveře. Musíte je otevřít, za nimi jsou hadí muži na točitém schodišti. Nyní se obě linie sbíhají opět v jednu. Dostanete se do místnosti s mnoha skřety, pak zabijete golema (tady se schovejte pod stěnu, kde je lučištník, má otrávené šípy). Pak přiběhnete do "předvěží". Zabijete 3 vojáky a otevřou se dveře, dále cestou je opět pár vojáků a Minotaurus. Vyjeďte nahoru a pokud půjdete dále (ne po schodech), tak se dostanete ke zbrojnici. Je tam hodně brnění a velmi silné zbraně (Žraločí meč, Kladivo zkázy, Ďábelské kopí aj). Pak si můžete pod schody vzít pití s 500 životy a poté jděte po schodech nahoru. Vejděte do té tmavé místnosti, máte tam dva golemy. Až se otevřou po zničení kovových golemů dveře, opět jděte nahoru a tentokrát vstupte do dveří, kde na Vás bude čekat pár kostlivců. Až je zvládnete, dostanete se do tmavé místnosti, kde Vám z dvou ohnivých míst polezou kostry. Po jejich zlikvidování vyšplhejte na kvádr a doskákejte k východu. Už Vás čeká dvojice růžových "potvor" a ohnivý golem. Pak je za nimi pár koster a opět asi šest našich růžových nepřátel. Následně budete trochu hopsat a lézt po výstupcích na zdi. Až budete nahoře, tak můžete sebrat na zemi ležíci EUU a jít následně svému osudu vstříc. Svezte se výtahem. Dal Gurakův mazlíček Meskalamdug přichází, zabít ho s Ianniným mečem (jeho disky) je snadné, ale s normální zbraní to je trošku těžší. Až bude mít jeho zdraví hodnotu cca 12000, utvoří se okolo něj modré světlo jako kdyby vypil přípravek pro posílení obranyschopnosti organismu s bifidus esencis. Pak opět vyjeďte výtahem. Vstupte do chrámu a zabijte pár koster. Poté si to rozdáte jen se samotným velkým Dal Gurakem. Bude na začátku mizet a zase se objevovat. Pár ohnivých disků ho přiměje změnit taktiku. Bude po Vás vrhat rudé disky a otrávený bumerang. Také má rád zelené koule, před těmi se dá utéct, musíte běhat a po chvíli ty koule zmizí. Na ty disky si dejte pozor. Stačí jeden zásah a z jednoho hrdiny jsou najednou 2 malí půlhrdinové. Pokud máte všechny runy, tak zde vaše cesta nekončí, ale jdete usměrnit "Nejvyššího" (Pána Chaosu).

Propast

Jděte přímo za nosem, až přejdete kamenný most, tak po vstupu do "jeskyně" se před Vámi propadne zem, tedy dejte si pozor. Pak tam v místnosti kulatého tvaru čekají dva vojáci. Pak se dejte nalevo. Je tam klíč a dva golemové, ti jsou pro Vás už rutinou. Pak se dejte na druhou stranu místnosti. Jděte opět intuitivně. Cestou potkáte Minotaura (zde je brána), pár koster, pak opět pozor na propadnuvší se zem a opět Minotaurus. Pak jděte mezi skalami, ale pozor, zem je nestabilní a spadne. Po levé straně je výlez nahoru. Dále je kostra-lučištnice a za ní voják s klíčem. Získáte Strážní klíč a tedy se vraťte k bráně u prvního Minotaura. Nechoďte zpět, nýbrž jděte tou chodbou napravo. Je tam díra, za ní kostra. Vrátíte se již na známá místa. Za branou je spousta děr v zemi, ty přeskočte a dostanete se na "rozcestí". Jsou tam dvě kostry. Pokud půjdete doleva, po přeskočení díry najdete jen Elixír moci a Žhavý štít (je to patro pod prostorem, na němž jste si hráli s dvěma plechovými golemy). Tedy projdeme bránou, kde je potřeba právě ten klíč od dvou golemů. Na konci narazíte na místnost s do kříže udělanou podlahou a na ní Upíří klíč. Ten Vám pochopitelně golem zadarmo nedá, tedy mu to musíte vysvětlit ručně. Pak se vydejte druhým vchodem po schodech nahoru. Po chvíli dorazíte k velké dřevěné bráně, kde je ten klíč potřeba. Jděte přes tu červeně osvetlenou místnost a po schodech dolů. V podstatě si uděláte kolečko a zase skončíte v té "červené" místnosti. Zde pozor! Bude tam na Vás čekat čertík. Nesmíte vyjít z kruhu, jinak se bude těšit plnému zdraví! Pokud na něj budete používat peciální útoky nejsilnějších zbraní, tak si čertík moc neškrtne. Otevře se Vám delší vchod. Vyjdete na jakési prostranství, kde bude čekat trojice růžových potvůrek. Otevře se cesta k "Nejvyššímu". Nejdříve 4 kostry a poté dva rytíři Chaosu. Budou vrhat elektrické výboje. Může se Vám i podařit stoupnout si za rytíře tak, že ta koule zasáhne rytíře a ne Vás, ale to se moc často nepovede. Pak skočte na plošinu, která s Vámi sjede dolů, připravte ještě na rytíře a po přeskočení velmi dlouhé díry, což je prostor mezi výtahem a pevninou, jděte osvětlenou cestou dál. Zde je ta přerostlá potvora, kterou jste sejmuli před Dal Gurakem - Meskalamdug. Následně jděte za nosem a ve velkém chrámu to nandejte Pánu Chaosu. Je to prcek, který trošku popovyroste a bude s ním docela sranda. Poté již jen Váš hrdina vrátí Iannin meč na své místo a svět je zase krásný tak, jak byl...

TOPlist Jedna z run je v Epyhrských hrobkách Jedna z run je v pevnosti Tel Halaf Jedna z run je v Al Farumském chrámu Jedna z run je v pevnosti Nemrut Jedna z run je v Nejebské oáze Jedna z run je v Kelbegenských dolech